قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_01260.jpgاین مقاله به مهمترین اشتباهات مدیران منابع انسانی و کارکنان در رابطه با مدیریت عملکرد می‌پردازد و در رابطه با پرهیز از این اشتباهات رایج الگویی ارائه می‌کند. این مقاله سعی دارد، تا بازگو نماید که چگونه فرآیند مدیریت عملکرد با رویکردی نوین و کاربردی، سازمان را در جهت تشخیص مشکلات عملکردی و در نتیجه از میان برداشتن موانع در قالب الگویی هفت عامله، حمایت می‌کند.

ده اشتباه رایج ارزشیابی، اشتباهات رایج دپارتمان‌های منابع انسانی در خصوص فرایند و اجرای ارزشیابی، ماهیت، بهبود، مشکلات و الگوی ارزشیابی عملکرد مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

فهرست :

چکیده

مقدمه

ده اشتباه رایج ارزشیابی

اشتباهات رایج دپارتمان‌های منابع انسانی

تأکید و تمرکز بر کاغذ بازی

به کار بردن یک سیستم خودکار

آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرآیند ارزشیابی

آموزش ندادن کارکنان

باور به این که وادار ساختن مدیران به جمع آوری فرم‌ها سودمند است

استفاده از روش یکسان در ارزشیابی

ایفای نقش پلیس ارزشیابی

ماهیت و بهبود عملکرد

تشخیص مشکلات عملکرد

یک الگوی هفت عامله در ارزشیابی عملکرد

استعداد

سطح مهارت

درک وظیفه

اجتناب از تلاش

کاستن از سطح تلاش

عدم پایداری

عوامل بیرونی

نتیجه گیری

ارزیابی عملکرد کارکنان

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top