قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_01186.jpgبا ظهور فناوری اطلاعات در دهه های اخیر و رشد سریع آن در سال های گذشته، فناوری اطلاعات یکی از ابزارهایی بوده  است که به صورت گسترده سازمان ها از آن استفاده کرده اند و استفاده از آن نیز با سرعت زیادی در حال افزایش است. برای بکارگیری مناسب از راهکارهای ارائه شده فناوری اطلاعات، اکثر سازمان ها واحدی با نام فن آوری اطلاعات یا اسامی مشابه دایر نموده اند که وظیفه شناخت نیازهای کسب و کار در زمینه فناوری اطلاعات و برطرف نمودن این نیازها را برعهده دارند.

 

با رشد سریعی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود دارد، در صورتی که همه این کارکردها در داخل سازمان و از سوی واحد فناوری اطلاعات محقق گردد، گسترش بیش از اندازه این واحد را به دنبال خواهد داشت و باعث عدم یکپارچگی و اعمال هزینه های سربار زیادی بر سازمان می شود. بر این اساس سازمانها تلاش می کنند تا جای ممکن بسیاری از این کارکردها را به خارج از سازمان برون سپاری کنند تا علاوه بر جلوگیری از بروز مشکلات بیان شده، از توانمندی و قابلیت های سازمانهایی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت دارند، استفاده کنند.

کلمات کلیدی : تاریخچه برون سپاری، نظریه های برون سپاری، سطوح برون سپاری IT ، دلایل برون سپاری IT ، انواع برون سپاری IT ، فرایند پیاده سازی برون سپاری، ظهور فناوری اطلاعات، برون سپاری فناوری اطلاعات، مریم حاج ملک، فناوری اطلاعات در مدیریت، مدیریت IT ،

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top