قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_0257.jpgهوش سازماني ( که به عنوان کسب  و کار هوشمند نيز  مورد خطاب قرار ميگيرد ) يعني >>داشتن دانشي فراگير از همه عواملي که بر سازمان موثر است<<. داشتن دانشي عميق نسبت به همه عوامل مثل مشتريان، رقبا، محيط اقتصادي، عمليات و فرآيندهاي سازماني (مالي، فروش، توليد، منابع انساني و…) که تاثير زيادي بر کيفيت تصميمات مديريتي در سازمان مي‌گذارد.

 

هوش سازماني مدیران را براي تصميم‌گيري در همه عوامل موثر بر سازمان و شرکت‌ها توانمند مي‌سازد.هوش سازماني ( که به عنوان کسب  و کار هوشمند نيز  مورد خطاب قرار ميگيرد ) به همه شرکت‌ها کمک مي‌کند تا از طريق گزارش‌گيري و تحليل داده‌ها، يک  عملکرد اثربخش ، مطمئن و  بدون دردسر اضافه و هزينه‌هاي اجرائي زياد و  بدون سعي و خطا بدست آورند. اين راه‌حل اين امکان را به سازمان مي‌دهد تا بتواند تغييرات مثبت يا منفي را مانيتور کنند. امروزه سازمان‌هاي پيشتاز صحبت از ERP و CRM و…. نمي‌کنند، رويکرد سازمان‌ها به سمت BI است. آنها به دنبال بهينه‌سازي فرآيندها از طريق ارزيابي و بهبود عملکرد خود و زيرمجموعه‌هاي وابسته به خود مي‌باشند.امروزه در کشورهاي پيشرو و توسعه يافته سرمايه‌گذاري در BI  در حال افزايش است.

فهرست:

هوش سازماني

نمونه عملي: شركت تويوتا

باربارا كوپر ( مقام ارشد اطلاعات )

كاربردهاي مطرح در کسب‌ و‌ کار هوشمند

تهيه گزارشات سازماني

تحليل‌هاي چندبعدي

تحليل‌ها و درخواست‌هاي غيرمعمول

تحليل‌هاي آماري و داده‌كاوي

هشداردهي و ارسال گزارش

انباره داده ها

خصوصيات  انباره داده ها

فازهاي اجرايي مرحله استقرار BI

يكپارچه سازي دادهها

مزایای  كسب‌ و كار هوشمند

3,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top