قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رای)

در اين نوشتار آثار مثبتي که هوش تجاري (BI=BUSINESS INTELLEGENCE) b_150_100_16777215_00_images_porojeh_0070.jpgبر تصميمات عمده و کلان سازماني دارد اشاره شده است و به عمده موارد قابل توجه در معماري هوش تجاري و مزاياي آن به همراه نحوه برخورد و نوع پياده سازي آن پرداخته شده است، هوش تجاري نه به عنوان يک ابزار يا يک محصول و يا حتي سيستم، بلکه بعنوان يک رويکرد جديد در معماري سازماني بر اساس سرعت در تحليل اطلاعات به منظور اتخاذ تصميمات دقيق و هوشمند کسب و کار در حداقل زمان ممکن مطرح شده است.

 

در اين مقاله، دلايل لزوم استفاده با تشريح اهداف آن، ضمن معرفي تکنيک‌هاي عمومي، مورد بررسي قرار گرفته است.

فهرست :

چکیده

مقدمه

تعریف هوش تجاری

مراحل هوش تجاری

کليات هوش تجاري

ضرورت استفاده از هوش تجاري در سازمانها

اجزا و مهارت هاي لازم براي ارتقاي هوشمندي کسب و کار

اهميت استراتژيک هوش تجاري در تصميمات سازمان

تکنيک‌هاي تسهيل تصميم گيري هوش تجاري

عوامل موثر بر هوش تجاري سازمان

نتيجه گيري

3,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top