قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_01516.jpg ناتوانی جنسی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. هرچـنـد کـه امـروزه با پیشرفت های عــلمی و داروهـایی که برای درمان این مشکل ساخته شده اســت دیـگـر مـسئله وحشـتناکی به نظر نمی آید. به طور خلاصه دلایل عدم تخمک گذاری را در چند مسیر می توان بررسی کرده: در گروه اول عدم تخمک گذاری به دلایل مشکلات در هورموهان های تحریک کننده و بالادستی تخمدان وگروه دوم مشکل در تخمدان ها.

این روزها بحث تعیین جنسیت جنین به موضوع داغی تبدیل شده كه خیلی از همسران، حتی در جوامع پیشرفته به دنبال آن هستند. اما آیا واقعا می*توانیم جنس فرزندمان را خودمان انتخاب كنیم؟راستی اگر انتخاب جنسیت فرزند آسان بود، چند درصد افراد دختر یا پسر بودن كودكشان را انتخاب می كردند؟

سرطان تخمدان را «قاتل خاموش» نامیده اند زیرا معمولا علایم آن وقتی ظاهر می شود که بیماری به مراحل پیشرفته رسیده است و عمدتا غیرقابل درمان است.اما کارشناسان بهداشتی مجموعه ای از علایم جسمی را شناسایی کرده اند که در زنان مبتلا به سرطان تخمدان رخ می دهند و ممکن است نشانه های هشداردهنده اولیه برای این بیماری باشند

فهرست :

ناتوانی جنسی در مردان

داروهای موثر در تحریک تخمک گذاری

روش های انتخاب جنسیت جنین

سرطان تخمدان

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top