قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_0782.jpgدر پاسخ به علاقمندان رشته حقوق و با استقبال چشمگیری که از سراسر کشور در خصوص چاپ وتوزیع دوره”حقوق به زبان ساده “صورت پذیرفت،ضرورت تهیه کتابچه آشنایی با اصطلاحات و واژه های حقوقی بیشتر ملموس گردید. به یقین امتیاز این مجموعه ها همانا وصف کاربردی وساده نمودن مباحث مختلف حقوقی مربوط به حوزه های مورد نیاز مخاطبین بوده است.

 

اکنون آنچه که می تواند بر تعمیق بهره گیری از محتویات کتابچه های منتشر کمک نماید،تهیه فرهنگ ولغت نامه ای با همان سبک و شیوه ساده می باشد.خوشبختانه واژه نامه حاضر واجد اصطلاحاتی است که ضمن بیان حقوق عرفی،خوانندگان را با معانی فقهی نیز آشنا خواهد ساخت.هم چنین تلاش و مساعی لازم بر این بوده است ضمن معرفی اصطلاحات ثقیل ونامانوس برای عموم،با استفاده از مثال به تبیین آنها پرداخته شود.

 کلمات کلیدی : دادخواست، دادگاه حقوقی، دادسرا، دادنامه، رقبه، دین حال، زوج و زوجه، سفته، شخص حقوقی، صغیر، طفل نامشروع، عاریه، عاقله، عده، عقد فضولی، عند المطالبه، قصاص ، قیم، مجهول المالک، محجور، محصنه، مبیع، مدعی العموم، مساحقه، وکیل در توکیل، ولی قهری، ورقه جلب،

3,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top